Je zorgt voor een warm persoonlijk en telefonisch onthaal.
Je staat in voor het dagelijks beheer van de agenda, afspraken plan je efficiënt in.
Ook het plaatsen van bestellingen behoort tot jouw takenpakket.
Je verwerkt dossiergegevens in het systeem.
Ook het aanmaken van nieuwe dossiers, een goede dossieradministratie en het bewaken van de follow-up termijnen behoort tot jouw takenpakket. (bv volmachten klanten controleren, briefwisseling naar klanten, controle geldigheid IDkaarten, opvolgen statutenwijzigingen).
Je hebt minstens een A2-diploma en enkele jaren relevante werkervaring.
Ervaring binnen een boekhoudkantoor is een pluspunt maar zeker geen vereiste.
Je kan vlot overweg met PC en hebt enige kennis van het Frans.
Je bent administratief sterk, werkt zeer nauwgezet en communiceert vlot.
Je kan eveneens prioriteiten stellen en hebt de nodige aandacht voor detail.
Je bent discreet, enthousiast en proactief ingesteld.
Daarnaast ben je collegiaal en klantgericht.
Je komt terecht in een jonge, familiale omgeving waar er aandacht is voor de mens.
Een informele en persoonlijke werksfeer met korte communicatielijnen.
Werkuren volledig bespreekbaar.
Je krijgt de nodige ondersteuning.
Je kan rekenen op een competitief salarispakket.
Nathalie Van Londersele
0487918242
nathalie@durf.be